Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

+ love is far far away +


Tap on my window knock on my door

I want to make you feel beautiful

I know I tend to get so insecure

It doesn't matter anymore


It's not always rainbows and butterflies

It's compromise that moves us along, yeah

My heart is full and my door's always open

You can come anytime you want

(she will be loved - maroon five)


feeuuuhh--

(sound of mengeluh)

hidup memang tak selalu indah, kalo jalan lurus jerk mmg bukan hidup la namenyer,kan??

but have to always remember," Allah takkan uji makhluknyer dengan dugaan yang tidak mampu untuk dihadapi.."

pada masa ini kadar keimanan diriku memang la semakin meningkat ;)

biase la manusia, bile masalah jer baru la nak nanges2 kat atas sejadah. hipokrit ker?

eceh! takde la. since pregnant ni memang saye dan hubby mempertingkatkan amalan kami,

sbb we're are going to be a parents so mesti jadi role model yang terbaik utk our junior.


tapi lately ni mmg la sangat teruk kadar keinsafan insani bernama aku.

ntah la, agaknyer Tuhan sedang menguji aku sekarang ni.

camne aku nak mengulas kat sini pun aku tak tau sbb i don't have a words to describe the situation.

nak pasrah dengan keadaan pun cam tak, nak fight back pun,,i don't think so.

it's not about my marriage okay, saye dan Anuar okay sgt2 skrg malah semakin okay day by day.


Where is the moment we needed the most?

You kick up the leaves and the magic is lost

They tell me your blue skies fade to grey

They tell me your passion's gone away

And I don't need no carryin' on


You stand in the line just to hit a new low

You're faking a smile with the coffee to go

They tell me your life's been way off line

You're falling to pieces every time

And I don't need no carryin' on




Ya Allah, Please protect my family

they're good people

if they are trying to to something bad, please make us realise

and please show it to us

you are the Almigthy, you are the One and Only that know.

please God.


hati aku memang sgt tak keruan skrg ni.

semalam puas sudah aku menangis.

bergelumang dengan tangisan membuatkan hati aku jugak semakin bengkak, mate pun turut membengkak.

mate aku kadang2 hingga tidak sanggup menatap wajah'nya'.

sebab akan terpalit segala persoalan diminda aku yang menyucuk2 minta di aju.


masalahnye 'die' itu buat tak tahu saje.

mungkin diandaikan aku i'ni masih keanak2kan dan tak mengerti.

please dong, im 25 and i can tell if you're lying !

sakitnyer mate bile lihat awak sedang berpura2 kura2.

saye sakit hati tau.


kenape la awak ni berubah, we are such a close friend.

how come skrg awak anggap saye nothing?

awak kate awak sorang dalam dunia ni, and you live your own world.

sampai hati awak yerk, saye ni sape?!

saye ni selalu ade untuk awak.

awak tau tak ape yang saye lalui semate2 tuk berlakon 'tak kesah' ngan hidup awak?

it's hard for me because we are connected !

hari2 saye murung sebab awak.

hari2 saye pikirkan tebiat awak.

hari2 saye risaukan awak dan terpakse sembunyikan semate2 kerana awak nak cemtuh.

awak penting diri sendiri!

kadang2 saye benci ngan awak!

kan bagus kalo saye pun penting sendiri cam awak so i wouldn't care bout you.


regards.

No comments:

Post a Comment