Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 8, 2013

Disturbia



Hai. Dah lamenye tak menaip entri. Rindu.
Padahal aku boleh je taip se-entri due namun sebab kunun-kunun sibuk ngan exam, gua terus ego tak hapdet belog. Terus belog usang lagi tak berpenghuni ni sunyi sepi. Bunyi cengkerik pun takde.

Penderitaan exam belum berakhir. 13hb nanti kertas yang terakhir Development Administration, PAD 390. Hari tu bukan men berturut lagi paper. Yang last ni jauh kemain. Azam aku untuk exam kali ni tak nak stress-stress. Tu yang jadiknyer aku kurang mentelaah. Sebab apebile aku mentelaah, aku akan lupe diri dan tak tido. Itu adelah sangat tidak sehat untuk diri aku yang sedang tidak berape nak sehat nih. Tapi aku sedar lepas exam je aku stress  sebab tak dapat jawab soklan pekse dengan baik. Nak recall case pun macam nak nangis! Balasan si pemalas.

Gambar waktu senja di pantai klebang yang aku amek tanpe edit dari phone yang kurang mahal.
Bile keindahan tu ciptaan Allah, takyah modal besar nak ubah jadi cantik kan?
So, who needs I Phone or Samsung?? (^^)

Tenangnyer tengok pantai ni klebang ni. Bukan saje aku bersame suami, malah kongsi gak pemandangan indah ngan keluarga. It's something yang aku dah lame nak buat. Dulu petang-petang abah rajin bawak aku gi men air kat Lido. Mase tu aku kecik lagi. Suke men campak-campak batu. Bile dah besar, baru aku tau knape abah selalu ajak aku gi Lido petang-petang. Sebab waktu matahari terbenam adelah waktu paling indah dan tenang. Bende yang aku tak pernah nak nikmati dulu. Waktu petang dengan abah. T_T

Banyak bende yang hati aku nak luahkan kat sini. Tapi benyak jugak yang menghalang. So, tunggu la waktu yang sesuai nanti. Bile tak perlu jage banyak sangat hati. Atau bile dah tak kire dan tulis ape aje!. Banyak hal yang berlaku dalam hidup aku sekarang ni. I have too much things in my mind. It really disturbing but ini hidup aku, aku yang kene lalui. Jalan hidup aku semak sekarang, aku kene tebas untuk jalan. Penat. Tapi kalo tak tebas semak camne aku nak teruskan perjalanan? Ini hidup. Takkan nak jangke sume bende baik-baik belake. Kan?

Sesungguhnya..aku berharap dengan berlarinyer masa, keadaan menjadi lebih baik. Insyaallah.


Love.Izrin

No comments:

Post a Comment