Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 7, 2014

Update stories 20years back!



Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

Korang rase best dan teruje tak kalo dapat kumpul semula dengan kenkawan korang? Especially kawan korang mase sekolah rendah? Mestilah best woo! Giler tak best. ahaha.

Hari tu, tetibe member aku mase sekolah rendah PM inbox pesbuk ajak lepak. Memule aku curige la jugak sebab aku ni jarang lepak ngan kenkawan apelagi lepas dah kawen ni. Since dah lame aku tak jumpe dorang ni, agak neves la jgk. Cehh! Tapi sebab perasaan nak lepak membuak-buak, aku sahut jugak invitation tuh. Memule takot. Aku kan jarang lepak ngan dorang ni, ntah dorang suke aku ke tak. Terus rase kecut perut.

Bile dah jumpe, mak aihh. Best giler dorang ni. Terus hilang ase malu, segan sume. Kecohnyer satu cafe tu macam takde orang sebelah menyebelah lak. kihkihkih. Puas hati gak la lepak due jam even sibuk melayankan karenah si kecik tuh, tapi dapat gak la bonding balik ngan kenkawan lame. Most of us kenal dari darjah dua, so it has been 20 years since. Tapi tak rase beza pun except memasing lebih banyak bercakap. Maklumlah pengalaman hidup dah top up  :)

Nah tepek bebanyak gambar kenkawan yang maseh menten comel dari sekolah sampai la sekarang. Yang sorang kumbang tu husband aku. kihkihkih. Peneman setia isteri yang asik bergosip. Thanks abang!

Memasing pantang bergambar. Thanks korang tak lupe ajak aku bonding bonding. Next time kite bonding lagi. 








Makcik ni yang paling nakal sebab die sorang je masih single and available. 
Kalo berminat nak kenal jemput PM  :)







Zaim pun tak nak kalah malam tuh. Terjuih mulut tu nak posing duck face. ahahaha. 














Thanks to Musicafe, Nong cick sebab sudi terime kunjungan kami. Siap tolong amekkan gambar lagi. Siap upload dalam pesbuk dorang lagi. Sambil tu nak jugak la recommend kat korang Musiccafe ni. Location die area belakang Big Food kat Nong Cik. Staff die sangat sangat mesra. The food is good and the place is cosy. Price sangat reasonable. Sesuai sangat untuk lepak and relax. Try la! 

Thanks for reading.

Love.Izrin

No comments:

Post a Comment