Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 28, 2021

Anak Exam, Mak yang tak tido malam. Really??


 Hai, 
Today zaim online exam.

Aku neves dari semalam sebab first time nak layan anak exam online.
Bile ade anak ni baru la engko tau, how much you really want your child to do his best!
And, kalo boleh kau nak anak kau dapat perfect score. 

This time dapat duduk sebelah Zaim, Allah je tau betape aku nak duduk sebelah Zaim jawab pekse sesame ngan die tapi kang macam hebat sangat pulak anak aku ni. Ahahahaha. Ahh cewah. Kalo aku cakap blum tentu la perfect score kan.

Aku just tolong2 time die nak taip huruf besar ngan huruf kecik tu. Sebab ni first time Zaim guna laptop, maka die tak tau la cane nak guna. Adehh, rase kesian plak kat anak aku ni.

Actually, nak cerite kisah hari ni.
Aku asalnyer plan nak cuti, jadi pengawas exam kat rumah sebab lagi senang.
Internet full access, ade laptop, ade tablet.
Tapi, tibe2 rase malas plak nak cuti sebab tahun ni aku dah guna banyakkkkkk cuti, dalam sedar tak sedar tuh kan. Aihhh.
Tapi nak jadi cerita, malam tadi Yaya takleh tido, batuk tak benti. Then flu jugak sampai hidung sumbat.
Kul 4 baru die bole tido tu pun lepas aku da mandrem 😆😆😆 (sapu minyak and oil segala siap massage2 sket).

Dalam era endemic ni, kalo anak ko dah ade simptom, better you dont be selfish, anto jugak anak ke tadika/taska. Budak2 senang jangkit. Kesian yang lain2.
Maka, aku decide utk pantau ajelah yaya kat rumah.
So, Zahira pun tak gi umah mama la..
Semua kat umah je ni. 

Finally, aku kene cuti jugak la.
So, nak cakap, my life is not always what i wanted to, but Allah knows best.
Aku yakin dan percaya semua aturan yang Allah dah tetapkan.

So, untuk students out there.
Good Luck for your exam!!

Love, 
Izrin





No comments:

Post a Comment