Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 27, 2013

Running Man ! !


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.


Running Man!
Ape yang hebat sangat pasal program nih sampai sume orang gile sangat ek? Last few months, bile orang sibuk-sibuk benor pasal program nih, aku tak amek port pun. Sebab aku bukan la peminat K-Pop or Korean sangat. Lagipun, aku langgan je astro tapi bukan sume channel pun aku sempat nak tengok so aku mungkin ter'missed look' terhadap program nih.

Ntah bile ntah aku tertengok program nih, tertengok sampai tersuke! What? Hebat sungguh lahai program nih..sampai aku terpakse terikut episod-episod program nih. Bile dah tengok banyak-banyak kali, eh, memang best la program nih. Apesal Malaysia tak penah terpikir nak wat game show camni ek? Game-game die pun sangat fun, plak tu pandai plak dorang carik orang-orang yang multi-character untuk di gathered dalam satu game show. It's a good combination and it works! Kalo tak..impossible la orang gile sangat ngan game show ni skali ngan watak-watak die..

Aku selalu dapat tengok program ni tetengah malam. Selain kene rebut TV tu dengan suami aku yang chomel, aku tak tau mase yang betul game show ni. Gipun, malam jelah ade mase nak lepak depan TV. Siang dah sibuk keje. Tu yang kene rebut TV. Tapi perebutan tu bukan la point yang aku nak highlight. Aku nak promote game show ni tuk korang pun rase apekah perasaannyer ketawe berdekah-dekat tetangah malam. Tahan la gelak kau camne sekali pun, maseh lagi bleh terlepas suare jantan hokay! Kadang aku tengok game show ni sensorang, pun bleh terbahak macam orang giler. Apekah! Buruk perangai bile rase gembire ria. hahaha.

Pastu, aku kepoh terbace lak gosip pasal dorang tak jadik nak turun Malaysia. Urgh. Dulu mase derang sibuk nak datang Malaysia aku tak heran pun, tibe-tibe bile kensel aku terase kecewe. hahaha. Nampak kan penangan Korean pada Malaysian macam aku. Typical Malaysia sangat! Tapi takpe. Perasaan teruje aku pun belum mampu membawa aku berjumpe ngan derang ni since kalo betul pun derang-derang ni turun Malaysia, mane mungkin nak turun ke kawasan perumahan aku yang terceruk di pinggir bandar ni. kan? kan? Jadik toksah nak kecewe sangat la. Tengok je dorang kat TV nun dah cukup :)

Pade para pengarah serta penerbit kat Malaysia, ape kate korang invent satu game show yang meriah dan tersohor camni untuk menarik orang Korea plak? Kite asik tiru orang je cam Roda Impian, Bolos, 60 saat and banyak lagi la. Why not we create our own game show yang bleh jadik kegilaan orang luar plak. Nak gak tengok orang luar curik idea orang Malaysia. Sure gempak! Whatever it is, sokongan la industri tempatan :)


Sweet kan Ji Hyo ngan Garry? Okeh. Gosipnyer, derang ni hangat bercinte tapi dalam game show tu korang akan nampak betape prefesionalnyer derang berdua. Tetibe rase macam nak tengok cite winter sonata balik. ekekeke. Ngade ek?

Ok la. Aku dah la memang takde idea nak cite ape, since dah lame tak update blog ni aku share la pasal recent crazeeness aku. Heh. Harap korang suke :). Jumpe di lain entry!

Love.Izrin

No comments:

Post a Comment