Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 18, 2014

A Bottle That Worth My Money :)


Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

Sibuk! Sibuk sangat!
Sekarang ni aku tengah memupuk kesedaran pada orang Malaysia betape tak selamatnyer botol plastik. Sebab, walau cemane BPA FREE sekali pun botol plastik tu tetap ade chemical kalo tak cemane nak hasilkan plastik ye tak? ye tak?


Apa itu Stainless Steel ? ? ?
Bahan stainless steel adalah bahan yang sangat selamat digunakan sebagai peralatan makanan dan minuman. Bahkan standard alatan perubatan juga turut menggunakan bahan stainless steel.
 
Stainless steel selamat  digunakan sebagai medium penyimpan air susu.  Ianya bersifat konduktor, cepat untuk menghangatkan minuman yang berada didalamnya dan membuatkan kualiti air susu lebih terjaga.
 
Bahan stainless steel yang digunakan botol susu OrganicKidz adalah jenis food grade 304 18/8 sama dengan bahan yang digunakan untuk peralatan dapur dan peralatan hospital yang tidak akan mencemari makanan/minuman yang bersentuhan dengannya.

Ramai yang mempertikaikan kerana rase kurang yakin. Nah. Materialnyer selamat dong! Harge memang aku takleh la nak kompromi ngan korang. Kalo nak bende baik kene la bayar mahal sket. kan? Plus, botol susu ni kite boleh guna lame. Pade aku memang berbaloi sangat dah harge tuh.

Botol ni pun offer a lifetime use. Sebab, kalo tak jadik botol susu, die bleh jadi sippy cup, kalo tak jadik sippy cup bleh jugak jadi botol air. Hah. Berbaloi tak? Kalo beli yang jenis thermal punyer terus boleh dijadikan thermos air. Botol yang bukan untuk baby sahaja, malah kite pun boleh gune. It's suitable for whole family. 

Brand : Organickidz



Brand : Pura Kiki


Brand Baru : Pacific Baby
(Tapi kat US dah establish lame dah) 










Sori la aku screenshoot je. Aku kan asal bleh je. hahahaha. Yang penting gambar jelas! Harge tu yang HQ dah establish, pade aku memang berbaloi la dengan kualiti dan kemampuan botol tuh. Tapi kalo ade orang beli 2 dan ke atas, aku bagi la free postage ke hape jenis diskaun sket ke. Suke tak? Suke tak? :D

Sesape yang berminat bleh la pm di facebook saye, bleh klik link sini.
Then, kalo rajin bleh la surf website organickidz, kot kot nak studi lebih sket kat sini hah.

Ok lah. Tenkiu for reading!

Izrin

1 comment:

  1. Salam. hi ada lagi tak botol organic kidz yg narrow neck tue?

    ReplyDelete