Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 12, 2015

Back to Reality -__-



Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

Alhamdulillah. 
Selesai sudah mase goyang2 kaki aku. Kejap aje 3bulan tu kan?
Mase memang kuat cemburu. kuikuikui.

Alhamdulillah, aku dikurniakan seorang puteri. As was expected. Memang sahih pun baby girl. Alhamdulillah, syukur. Merase la jage anak pompuan plak.

Kali ni, tempoh berpantang terase singkat sangat. Satunyer sebab aku pantang sendiri. So, Asal boleh jelah kan. kikiki. Secondly, Maryam Zahra prolonged Jaundice. So, sebulan tu memang ulang alik klinik ajelah. Hari ke-11 aku dengan Maryam Zahra warded sebab kuning da cecah 16. Allahu. Cabaran terbesar aku sebenarnyer adelah berpisah dengan Zaim. Pat hari aku warded tu memang keje menangis rindu Zaim. uhuhuhu. 

The funny part is, aku yang sebok2 risau tarikh konvo ngn due date dekat2 tu akhirnyer bersalin kat Melaka. Since degil sangat nak pi konvo jgk kan? So, dapat lah sorang anak Melaka. Ahaa. Kalo ingat2 balik memang huru hara bersalin kat tempat orang. Nanti nak buat satu entry khas untuk share pengalaman bersalin. So, nnt senang la Maryam Zahra nak refer. hiks. 

Alhamdulillah, kali ni aku diberi peluang breastfeed. Syukur sangat. In the same time kesian kat Zaim sebab tak sempat merasa. Rase bahagia betol breastfeed anak ni kan. Bile mate bertentang mate, rase sangat naluri keibuan tuh. Eceh. Amazingly, susah nak dapat perasaan tenang cemtu selain dari saat menyusukan anak. Thank you Allah for the opportunity. 

Hari ni first day aku keje jadinyer banyak bende nak refresh, ni sempat gak la mengarang kejap. Nanti will update soon more stories okay.

Thanks for reading!

Love.Izrin

No comments:

Post a Comment