Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 24, 2011

+ Kursus Frontliner +

Salam!
Aku tau aku telah tidak menunaikan janji2.
Aku memang tak berniat nak buat janji palsu kat korang :)
Ampun yep. Hari ni aku upload gambar mase aku gi kursus.

okeh. Yang ni adelah gambar hasil lukisan tangan kiri. hampeh! buruks!

Ni plak, pembentangan kumpulan.

Kelas malam tuk persediaan pembentengan sok. bukan buat keje sgt pun!

Ni kat Kluang Mall, errr, Kluang Parade. erk! aku tak ingat yang mane. !@#$%

My team mate berusehe nak dapatkan cik pooh kesukaan aku!
Result : Hampeh! tak dapat pun. Bazir duit jep.

Memasing sempat lagi ngurut, nasib mak dah bangun! ekekek.


Both my team mate yang sangat havoc!

Aku & kak haizura.

Ni la kojenyer, bukan buat keje sangat pun, berposing je lebih.

gadis2 cantek!

Aku, Doris, Erin and kak Zura.

Erin, Me, Doris, Kak Zura and Rose.

Me, Doris & Zura.

Erin, men pesbuk.

Doris yang playful! Like her so much.

(^^)

Nota aku dengan tulisan yang maha buruk! :)

Dengar kumpulan len present.

it us!

Me again. Camwhore!

YB Izrin. eheh!

Sempat lagi ngumpat, ekeke!

Rinfu kat korang!

Cute tak?!

Meet my friends!

Ni la rummet aku sepanjang pat hari kat sane.




Sweet four days wif you guys!!

regard!

2 comments:

  1. tgk muke kk ngah dgn badan kk ngah sebijik mcm mama... huhuhu.... lau org x perasan kompom leh panggil kk ngah sbg makngah saya... huhuhu....

    ReplyDelete