Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 14, 2011

+ Tiada Tajuk +

Saje letak tiada tajuk tuk entry kali ni sebab takde idea nak letak tajuk ape :)
Fuh! Fuh! Fuh!
Tiup habuk2 yang dah melekat kat belok ni, kuikukui.
Rindunyer nak berbelog!!

Hye sume, lame tak hapdet belog, dah seminggu asenyer,kan?
Aku walk away to Kluang, men'refresh'kan diri dan minda. (^^)
Aish! Ape lagi, ujung2 tahun ni pegi mencukupkan kuota kursus la.
Len sangat asenyer gi kursus sebelum ngan selepas kawen, dah takleh nak menggatal!! Auch!
Maaf encek hasben, hahaha.

Hari ni maseh dalam mud kursus lagi.
Serunuk mentelaah gambar kawan2 baru yang aku jumpe time kursus.
Best sangat!
Insyaallah, sok aku hapdet gambar2 kursus dan jugak gambar event2 lain yang aku attend :)

Eh, dah november rupenyer,kan?
Cuace pun dah mule tengkujuh jerk, it means that we are nearly at the end of year.
Pade negeri2 yang bakal2 dilande banjir tu, harap korang siap sedia la ye, selamatkan pape yang patut.
Jap je dah nak masuk tahun baru, korang musti dah siap sedia list out azam2 tahun baru :)
Ape agaknyer azam tahun baru korang nnt?

Ujung2 tahun ni pun ramai yang amek kesempatan tuk melangsungkan pertunangan or perkahwinan,kan?
Serunuknyer nak kawen  ;)
Tahniah pade sume2 yang kawen n tunang tu ek!
Semoga perhubungan diberkati Allah dan berkekalan hingga ke syurga.
Ni, akak aku pun tengah sbuk ngan preparation wedding die yang gilang gemilang. eheh!

No comments:

Post a Comment