Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 18, 2012

+ Langit Biru +


Bismillah,,
Assalamualaikum.
Dah lamenyer aku tak hapdet belog ni.
Actually, hari2 jenguk belog but i have nothing to say.
Sorry.

Awal tahun. Tiada azam.
But, i would say that i wanted to do some changes in me. Life.
Tahun ni umur aku dah 26 tahun.
Dah tua rupenyer aku nih.huhu.
Singkat betul hidup ni,kan?
Rase macam baru semalam abes sekolah :) *perasaan mude*

Terase aura ke'tua'an aku terserlah sekarang ni.
Especially, aku dah kuat membebel.
Sian encik hasben.
Selalu memakse diri mendengar alunan bebelan yang indah dari aku. hikhikhik.
Sabar ye, ni tande isteri sayang :)

Boley tak kalo tak nak cite pasal wedding lagi?
Maybe, sometimes i would love to write some entries bout wedding.
Sebab, family aku maseh ade balance anak dare and anak terune.
So, one day, aku sure akan gembar gemburkan kisah wedding dorang ni,kan?
Tapi, sekarang, i dont feel like to talk about wedding.
Cukup2 la entry rujukan yang lepas2.
Buley ke? =)

I think, it's better for me to write randomly my daily activities.
Or share some infomation, so korang bleh gak tambah ilmu pengetahuan sket.
Ye tak?
Pendek kate, aku akan tulis anything yang aku rase nak tulis.
Harap, korang akan terus menyokong penulisan belog aku ni, even it's not regarding wedding.
ok? ok? Pelissss! *with sparkling eyes*


Walau hidup penuh dengan cubaan dan dugaan.
Dont ever forget that, ade orang yang akan bahagia dengan kehadiran kite.

regards.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment