Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 2, 2012

+ 2012 +

Adekah 2012 adelah tajuk yang seram?
As if you remember the 2012 movie, hihihi.
Assalamualaikum dan happy monday!!
It's the first day working on 2012, rase lain plak. Eceh, padahal takde beza pun :p

New year is not making any big difference on me actually,
aku pun bukan stereotype person yang pasang azam tiap2 awal tahun dan mengeluh dihujung tahun sebab tak mencapai keazaman yang dipasang! hampeh tak cemtuh?
Lebih baik tak pasang azam, just achieve every single desire that i wanted :)

Dan, aku pun bukan jenis orang yang pegi count down kat park2 sambil tengok bunga api ngan kawan2.
Pastu, overnight. Sok pagi baru balik umah, phew~
Yelah, aku baru terpikir kenape aku tak pernah celebrate count down? But, bile pikir2 balik, what for?

Just thought, i'm a big girl now.
It's either i keep on smiling or start to worried.

2011, meninggalkan aku dengan 1001 kenangan.
For sure, i will always remember.
It's the year that i change my title to "Puan".
Same thing goes to ma sister, she got married on the very same year, Alhamdulillah.
Selain tu, perkahwinan aku jugak membuka ruang tuk Abah meluahkan kaseh sayang pade kami,
ever since then, we've been close. Alhamdulillah.
Allah maseh memberi kami ruang tuk bahagia dalam cara kami sendiri, Thank God!

Almost 9 month kami menumpang teduh dirumah mama, 2012 menjadi titik tanda penghijrahan kami.
Where we will insyaallah move in our home this coming February.
Alhamdulillah jugak, persiapan tuk berpindah dah 65% complete.
Tinggal nak settlekan urusan JKR, TNB dan SAJ, angkut barang dan pindah masuk rumah.
I'm so happy.

Walaupun hidup kami are slower than others but, i fully believe that Allah has plan our life smoothly.
And, we will go with the flow as if it's good for both of us.
So, doakan la yang terbaik tuk kami berdua yep :)


regards!

No comments:

Post a Comment