Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 23, 2012

Baju Nikah Simple Tapi Cantik.

Salam sume.
Dah abes exam. Fuh! Alhamdulillah.

Hari ni nak cter pasal baju nikah..kenape tetibe jek? eheh.
Ntah la, sebab recently tengok baju nikah sume dah semakin cantik..
Pastu ade plak member sorang ni, orangnyer sangat low-profile, mengeluh sebab susah nak carik baju nikah yang simple2 sekarang nih..aik?
Terus aku jadik musykil. Susah ke nak carik baju nikah yang simple?

Kalo tanyer aku, aku memang suke sangat ngan rekaan dari pereka hatta dolmat.
sebab design baju die sume sangat up to date dan tak la heavy sangat..
actually design ni hatta reka untuk baju raye tapi aku rase design2 ni terlalu menarik untuk raye tapi kalo buat untuk majlis pernikahan pun cun jugak kan..


simple tapi shomel dengan perincian net kat dada tuh. Plus, peplum yang beralun..wow..

canteknyer..kan? tak perlu gune banyak aksesori dah..





kalo rase nak beads pun boley gak tapi minimalis la camni ni..


warne yang jarang orang gune untuk nikah but it look nice..


yang ni agak sarat jugak material kat tang kain tuh tapi sebab baju tu plain so nampak gojes gak..


so, pade kawan aku yang sbuk dok carik ilham nak baju nikah yang simple tapi nak ade peplum sket (ngade tau..!)harap entry ni dapat membantu.. :D


Love.Izrin

No comments:

Post a Comment