Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 27, 2012

#PrayForGaza #FreePalestine

Rasenyer, sane sini orang bercakap pasal Gaza, Palestin dan seangkatan dengannyer. Aku pun rase korang sure dah tau betape teruknyer kesan kekejaman Israel terhadap negare jirannyer, kan? Aku nak publish entry ni lebih awal tapi setiap kali aku tengok berite pasal Gaza ni aku rase sangat sebak, but in the same time sangat bersyukur yang aku dilahirkan dibumi Malaysia. Alhamdulillah.

Namun, sebagai umat Islam, kite harus saling menyayangi saudare seIslam kite, jadik, walaupun pelbagai usehe dah dilakukan dan bedilan dah berenti, aku harap korang akan terus menerus mendoakan kesejahteraan mereka yang berada disana. Actually, jangan kate atas nama Islam, in the name of humanity, please keep your du'a towards them in Gaza.

Defending? B*******!


 Dan yang lebih menyayat hati, aku ade terbace statement bodo dorang on why they attacking womens and childrens, jawapan dorang, "as long as there are women and children, then Gaza is still alive..". What? Dorang nak hapuskan kanak-kanak ngan kaum wanita kat Gaza sebab selagi ade kanak-kanak ngan kaum wanita, make Palestin maseh ade harapan. Oh My..dorang sangat teruk!

So, readers, please, please, please. Keep praying for Gaza. So that, we wouldn't see any of this moment again and again.

This women lost her child..

What would happen to this boy? who is going to take care of him?

Lost of classmates.

This man lost his family..

Sedih, kan? Jangan biarkan dorang melalui keperitan ni lagi..Israel is attacking their future which is their children and womens. Please save them! Jika anda berkemampuan, hulurkan sumbangan anda. Selamatkan kanak-kanak Gaza!


Semoga dengan berkat doa dan sumbangan ikhlas dari kite sume bakal memberikan sedikit senyuman di wajah mereka. Insyaallah, amin!

Love.Izrin

No comments:

Post a Comment