Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 21, 2011

+ Rumahku SyurgaKu +

Salam para sahabat readers dan bloggers.
Lame gak tak hadap belog ni, rindu-rinduan plak, hehe.
Almaklum la, ngabiskan cuti tahunan. Serunuknyer!!

Ala, janji nak hapdet pasal wedding kak long,kan?
Lum siap lagi la material, huhuhu. Nanti la ek? (^^)

Hari ni nak share good news!! Yahuu! *lompat2 dalam hati*
Permohonan kuarters aku dah diluluskan!!
Serunuk sangat, Alhamdulillah~
Dah sebulan menanti, memang satu penyiksaan betul. huh!
"kuarters jep, ape nak serunuk sangat??"
Jahat cakap cemtuh! Biase die!

Mesti la, ini impian aku kalo kawen nak dok sendirik.
Walaupun hanye sebuah kuarters  :)
Tak nak dok menumpang kat umah mama or mak.
Selame 9bulan++ kawen ni dok nyibuk kat umah mama, malu jep!
Alhamdulillah, Tuhan kabulkan jugak doa aku. Thank God!
Maknenyer ini la yang terbaik untuk kami.

Kerane keberiaan seorang isteri, petang semalam gak gi beli sket2 perkakasan dapur tuk umah baru.
Hahaha, gedik kan?
Syukur la, mase kawen kawan2 banyak bagi barang perkakasan.
Barang2 letrik, set makan, periuk, TV, DVD,,banyak la.
Alhamdulillah, ia akan digunekan tak lame lagi :)
Thanks korang!!

Sebab dapat umah baru, aku dah tanam azam yang baru.
Yup. Nekad.
Korang tak perlu tau la, haha.
Hopely korang terus sapot aku yep.
Nanti aku terus terusan hapdet persediaan kami sebelum masuk umah baru.
ok? ok? (^^)

Harap langkah baru kami direstui semua pihak. Amin.
regards!

2 comments:

  1. dapat rumah kat ne kk ngah?? moga2 nanty masuk rumah baru dapat laa orang baru gak an... mudah2an ek... ieda doakan moga makbul kata2 ieda nie... hehehehhe....

    ReplyDelete
  2. tq Ida!!
    Doakan la tau sbb kitorang pun berharap ade orang baru dalam famili ni :)

    Mohon kuarters kat Gelang Patah. Taman Nusantara. Nnt datang la umah kitorang ea! hikhikhik.

    ReplyDelete