Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 7, 2012

Good News and Bad Feeling


Morning!
Hey, cant wait another day for Saturday, right?
Hows your week? Mine?
Urgh..minggu ni terase sangat panjang...
I think, i stuck on Tuesday *see the pix above*

Mane taknyer..
Hubby pegi kursus since Wednesday, Jumaat baru jumpe..
Bosanyer sensorang kat umah..even dah bukak tb kuat2 pun terase sunyi..
Malam plak susah nak tdo, sbb kat sebelah takde orang..kalo tak boley selit2 bawah ketiak..
Hubby, cepat balik ye..

hhhuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *long sigh*
Penah tak korang rase yang sometimes good news did not even attract you? Not making you eksaited, lompat lompat bagai cam kera dibelacankan??
Sometimes good news make you cry?
Sometimes good news brings you mood down?
Why ha?? It's a good news...we shud be happy..kan? kan?



I sometimes wondered why all things happen rather than what I wanted..
Sometimes I feel like everything is hard for me..
I might be unlucky or being punished.
But, the feeling inside is really not making me comfortable with myself.

Whatever is my feeling, i shud get it off me..
Takkan nak biarkan hati kite sentiasa dalam kegelisahan dan kemurungan..
At some point, when I have to make that fake smile..I was like slapping my face and cry..

Ya Allah, tiada lain selain engkau yang Maha Memahami diri hambaMu ini..
Kuatkanlah hati hambaMu ini dalam menempuh dugaan dan pancaroba..Amin..


Love.Izrin

No comments:

Post a Comment