Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 25, 2012

Knowing Your Body !

Salam kengkawan!
Hari ni aku nak feeling-feeling dokter, boleh tak??
Peliz, peliz, peliz... *gediks..*

Hari ni aku nak share sedikit informasi ngan korang.
Aku 'kuries' ngan warne urine aku lately..
Aku keheranan dan kekusutan bile memikirkan perubahan warnenyer itu..
Maybe, some of you feel disgusting to talk about this on public tapi aku tak kire, aku nak share jugak!
So, aku pun mengambil kesempatan untuk men'google' jawapan kepada kekusutan aku tuh..


Tu dia, warne2 ayaq kencin hang pa! *awat loghat utara plak nih??*

Carta 1-3;
Maknenyer korang NORMAL. Tahniah! *tiada kene mengena ngan kecenderungan seksual okeh*
Ini menunjukkan yang korang minum air masak/mineral dengan jumlah yang mencukupi.
Dan, badan korang pun tak kekurangan air. Good!

Carta 4-6;
Haa,,aku kat tang ni la..maknenyer kurang minum air masak/mineral.
So, badan korang tak cukup air nak memproses & menyah toksid bagai.
Untuk korang yang ade dalam golongan ni, rerajin la minum air masak. Jangan dok togak air manih2 je tau!

Carta 7-8;
WAHHHH!! Pekatnyer warne urine korang!! *teruje ke hape?*
Kalo warne urine korang cemni, sile jangan bangge atau berpuas hati tau.
Ni menunjukkan korang ade masalah, ade penyakit. So, sile pegi check segera!!

So, jelas la kat situ yang aku ni takde la penyakit2 kronik..
Korang pun mesti notice yang setiap perubahan kat badan korang, korang musti pikir, "alamak, penyakit ape plak aku nih.." kan? kan? kan?
Same la cam aku, sbb kite kan sesame manusia, eh, hahahaha..

Rupenyer aku ni dehydrated je..*lap-lap peluh kat dahi*
Naseb tak terus terjah hospital jep, hahaha..
Gipun, lately kan cuace kat Malaysia ni panas bebenor..
Aku pon sedap dok togak air sejuk yang kaler2 je, sampai terlupe air jenih yang suci murni tu, hehe..

Plus, aku ade amek supplement untuk persediaan fizikal aku yang lemah gemalai nih..
Almaklum la, kite sekarang makan ntah hape-hape..badan pun lemah tak bertenage je..
Tu yang amek supplement tambahan tuh..
Setakat beberape hari aku makan ni, aku dah terase perubahan diri ini, chewah!
Tapi, serius. Memang berpuas hati ngan produk nih. Alhamdulillah.

Nanti la aku share ngan korang perihal produk tu okey, sbb aku baru je try produk nih :)

Love.Izrin

No comments:

Post a Comment