Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 30, 2011

+ Important Notice +

Salam untuk semua pembace. Selamat Petang, selamat makan kueh karipap ngan air teh panas.
Wahh! Heaven!  (^__^)

Ni penting tuk memberitahu para kenkawan yang comment2 dan mengharapkan reply daripade owner blog ni, ohh, aku ler tuh. ekekeke.
Aku kepeningan camne nak reply comment2 korang ni sebab sekarang ni setiap kali aku reply, comment aku tak appear. Maaf yerk korang2.huhuhu. Nanti aku try godam lagi nape la ngan blog aku ek.
Yang lebih penting nak korang tau yang aku ni bukan sombong tau, tau.

Ape kate untuk membuktikan kenyataan balas daripade aku ni, aku reply secare terbuke disini khas tuk korang (^^). Yeay!

Ok, aku nak jawab soklan ciknana regarding izphoto, photographer kami mase wedding dulu.

Sebenarnyer, kami memang sangat menjage budget kami tuk reception supaye kami tak ke'putus'an duit selepas majlis memandangkan cite2 kami nak ke Langkawi. Theee.  (^^)
Oleh yang demikian, aku sedaye upaye mencari photografer yang menawarkan harge yang rendah.
Memule macam takut jugak sebab memikirkan. ."harge murah kualiti mesti tak bagus!!" bisik hati jahat aku ni,huish!

Cari punyer cari, akhirnyer terjumpe laman web izphoto studio ni, tengok gambar2 mereka ok then tengok plak harge (fyi, dorang memang establish harge kat laman web, no hidden charge tau!), harge pun ok. Terus la email ngan pename Zuel ni. Sangat cepat dorang reply, setelah conformation pakej sume, siap dorang email kan resit lagi supaye tak ditipu ;) Bagus,kan?

Pastu, korang jugak bleh terus call dorang kalo rase nak oral conversation supaye lebih menjamin mase depan,hehehe.
Few days before solemnization tu, zuel personally call aku tuk bincang tempat, mase dan mintak izin nak amek gambar mase mekap, yelah sebab kan ade orang yang tak nak expose rambut, or muke time tak cantek sebelum siap tu. Kire dorang ni manners la,kan. Ikut kehendak pelanggan bukan pakai serbu jerk.

Then, bincang la segale details including mase nak amek outdoors, kat mane then siap ade Plan A dan Plan B lagi, hebat tul Zuel ni. Ini menunjukkan dorang dah biase berhadapan ngan kekangan semase amek gambar. So, ciknana, you don't have to worry to hired izphoto ni okay. Dorang sangat pro!
Pasti mereka bleh ikut kehendak you because it's your wedding, plus dorang siap bleh bagi cadangan yang ok2 lagi.

Ciknana kalo berminat, boleh la tengok2, skodeng2 kat laman web dorang kat http://www.izphotostudio.com/. dan boleh berhubung terus ngan dorang. Either by email ( kalo malu nak cakap) or directly call tuk lebih berpuas hati. ;)

Good Luck ciknana!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Next, iejanieza punyer question.

eijanieza tanyer pasal fuschia colour wedding idea. Wow! I like!!
Tapi soklan tu sangat general, nak ideas on what ye darling?
Kalo nak ideas of color combination, i will give some. **winks!
Aku suke sangat ngan warne fuschia (dulu bukan men tak suke pinkish ni, sejak jiwang ngan encek hubby bleh plak jatuh cinte ngan fuschia), ekekeke.

Kenape pilih warne fuschia? Sebab ia sangat attractive dan comel,kan? Betul tak iejanieza? (^^)
iejanieza nak match kan warne fuschia tu ngan kaler ape?
Aku ade some idea for fuschia color to matching with, nak tau tak??


ok, this one fuschia and natural color green and chocolate.
Warne fuschia pun tak la bright sangat tuk effect natural, sangat damai combination ni and sesuai tuk mereka yang suke ngan alam semula jadi (^^)

yang ni plak fuschia vs black.
Warne kombinasi ni sesuai tuk express notty side both bride and groom.
This combination is very attractive since it will pop up the fuschia color. Aumm!

Haa, ni lak berlawanan ngan light blue.
Pasangan yang suke ngan something soft and breezing bleh la try, lawa gak dan kalo tengok sejuk je mate memandang. ;)

This two color is quite bright, orange and fuschia.
Garang vs comel, what a great combination!

I kinda like this combination, silver and fuschia.
Lepas wedding baru aku terpikir nak color ni,huhuhu.
Warne ni cam agak millenium sebab silver tuh, cam cantek jerk.

Dan ini, fuschia vs white / cream.
Bleh imagine yang the wedding could be express the pureness love of lovebird,wahh. .


iejanieza, kalo rajin skodeng la website http://www.marthastewart.com/ for wedding ideas.
Martha selalu up date website die ngan idea2 yang sangat best in every aspect such decoration, DIY, cake decoration, door gift, and more!
Kite bleh ter'inspired' dengan idea2 die sebab sometimes it could give us difference idea and advance!


Psst, untuk idea2 baju yang vogie the vasss, bleh la intip kat http://www.hdbyhattadolmat.blogspot.com/ tuk persalinan yang indah2 sebab kadang2 kite tak tau nak baju yang camne.
But lebih baik tuk cari pix of wedding gown tuk contoh dan bincang ngan wedding planner kite sebab dorang bleh bagi idea dan bagi tips jugak pade kite.

iejanieza, cukup tak ape yang di perlukan? (^^), hehe.
Kalo nak idea on gift ke, wedding gown design ker, i'm willing to share some ideas tau.
Just tell me about it okay darling? Anything.


okay for now!

regards!

No comments:

Post a Comment