Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 19, 2010

dari hari khamis sampai la hari sabtu~

it is really out of our plan.
percutian yang dirancang sumenye lari. keluar dari perancangan kami.
pada asalnyer cuti yang kitorg apply khamis ngan jumaat ni tuk settlekan urusan bank & kwsp la kununnyer. dah plan awal2, hari khamis nak settlekan bank & kwsp then hari jumaat nak naik melaka. hampeh!

tu la susahnyer mengharapkan org. actually surat pengesahan tu aku mintak tolong ngan sorang classmate ni yang mane die beriye2 kate suami die boleh amekkan. so, it will be much easier.
aku pun pikir ok la, so mintak tolong amekkan aku punyer surat sekali.
sampai ari rabu senyap jerk.
no news. aku pun mesej la tny camne ngan surat tuh. then, baru die bagitau suami die tak dapat nak amekkan. aiyyoo!
dah ari rabu tu baru dapat tau. aku nak dapatkan surat tu secepat mungkin sebab nak settlekan cepat kwsp so my semester fee wont affected.

pening punyer pening. anuar came out with an idea which is i dont really agree. but nak tak nak hari khamis we have to naik melaka n dapatkan surat tu n segala urusan yang dah plan nak buat hari khamis dibuat on the next day, that mean hari jumaat. kalo anuar dah cakap camtu nak wat camne, kan.

hari khamis tu pepagi lagi kami dah bertolak ke melaka.
i hope that we can actually get back to JB & continue with our plan.
tapi takleh jugak. sampai je dah tengahari.
then, encik anuar plak nak jalan2 kat melaka, nak singgah zoo, mini malaysia & etc. sebab die tak pernah sampai.
so, hari sabtu tu kami jenjalan la pusing melaka. actually kami kat ayer keroh jer,haha.

mmg kelakar but kesian anuar sebab hari sabtu tu mood aku tak bape nak baik.
mane taknyer. plan len, jadinyer lain. then, kene naik melaka sendiri,,!@#$%^&. haha.
tapi dah jalan2 tu mood pun dah ok sket. as long as i'm with him.
bukan ape sebab holiday tu special for my belated birthday present. arggh!
nampaknyer tak dapat la.kan.

hari jumaat tu aku pepagi lagi dah kejut ayang (my lil brother). die pun nak buat kwsp.
ayang terlibat ngan banci so kene ade kwsp.
pepagi kitorg dah kuar then amek mama gi breakfast.
pas breakfast trus memecut gi kwsp. isau urusan lame lak sebab ikot rekod kwsp ni mmg tak pernah sket pelanggan.
but, fortunately. hari tu tak ramai lak org. so. kejap jelah urusan. ayang pun kejap je dah siap.
aku sempat lagi tunggu kak zura datang & sempat borak2 ngan kak yati. our former classmate.

hari sabtu lak kami ke muar. keje kawin.
balik. gaduh. hurm.
sepanjang perjalanan balik tu aku bantai tido jerk. kalo tak tido pun bukan kitorg akan bebual.
lebih baik tido. ngan posisi tido aku yang mmg tak cun btul. malas dah aku nak pikir.haha.
tapi series mmg memalukan.

balik tu aku mesej anuar n mintak maaf.
thats it.

tghr ahad tu aku call anuar. isau sebab die senyap jer dari semalam tak mesej.
rupenyer die maseh marah lagi. selalu bahasekan aku kate kalo gaduh jangan nak panjang2kan.
tengok. die lak nak marah tak abes2 lagi. die tak tau ke aku isaukan die.
bebaik terpikir nak hantarkan bekal kat umah die sebab tau die sorang2. trus cancel.
pastu cakap aku tak ikhlas. kalo buat salah tak reti nak mintak maaf. mintak maaf pun dalam mesej jerk.
aku pun trus mintak maaf n letak tepon.
bebaik aku ikhlas mintak maaf trus jadik tak ikhlas.
perlu ker pertikaikan maaf dalam mesej ngan dalam call. mane satu ikhlas pun kite bukan leh tau,kan.

anuar kate aku salah semuanyer.
ok la. aku salah. mmg la dari first it is all my fault.
ntah la. kalo bukan kerana aku semua ni takkan ade kot.
end!

No comments:

Post a Comment