Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 20, 2010

Sesuatu di tengah malam. .

susahnyer nak tido malam tadi.
ntah kenape. padahal sebelum tido dah mandi. agar madan sedap tuk beradu.
jam menunjukkan 2.02a.m. mate terjage. rase nak buang air plak.
kalo nak ikutkan mmg la malas nak bangun tapi sebab dah tak tertahan lagi.

dengan terhuyung hayang. rambut pun ntah pape.
melulu je gi bilik air.
melintas ruang tamu yang gelap.
alamak! pasan mcm ade bayang org tengah berdiri. perasaan mule la gerun.
ni nak kuar bilik air nak kene lalu lagik.
ah! perasaan sendirik je kot.
aduih! wat bodo jelah. <--tapi time lalu tu nak menoleh gak kepale ni.

masuk bilik & kunci pintu. klik!
fuhh. cuak gak.
dah pastu trus takleh tido.
pusing kiri. pusing kanan.

3.13a.m. crit. crit. crit.
alamak. bunyi ape plak tu.
makin kuat lak bunyi tu. mcm bunyi papan dicakar. bergesel. camtu la.
dah la tu. siap ade anjing la memekak ngan salakan seram die.
ape yang anjing tu nampak. pencurik ker?
aku pandang ke arah juntaian baju kerja yang aku dah gosok. putih.
sesekali melambai2 ditiup angin. argh! ape tuh?
tak mungkin angin dari kipas sebab kipas tu sah2 la ngadap aku jerk.
malas la nak pikir2. kalo ikutkan ati nak je bangun dan bukak lampu.
baju aku agaknyer. angin? ahh! perasaan aku kot.
lelap mate. tido.

setelah berhempas pulas memakse diri tuk tido.
akhirnye. aku terlena jugak.

6.44a.m. alamak!
lambat lagi pagi ni. kelam kabut aku mandi.
tepon nuar lagi.
then mase nak pakai baju. baru aku pasan.
baju yang aku iron warne ijau. bukan putih. haha.
jadik. apekah bende yang melambai2 tuh?

misterius!

No comments:

Post a Comment