Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

NuSaJAya~

tajuk tuk membebel hari ni adalah Nusajaya, Johor.
nape ngan Nusajaya?
takde pape pun cume sekadar mempromosikan keindahan serta ketenangan yang aku selalu perolehi dari sekitar kawasan nusajaya ni.
bukan sekadar pusat pentadbiran,
malah Nusajaya merupakan lokasi yang baik untuk para2 pengantin mengabdikan gambar.
pemandangan yang ade mmg cantik2 belaka.
kat blok opis aku sendiri ade taman firdausi yang diindahkan dengan susunan landskap yang cantik.
kawasan yang masih baru dan bersih lagi, kire mmg sesuai sangat la nak amek gambar.
haha.
intro yang sangat panjang lebar dari aku.
entry aku kali ni adalah dengan sengajenyer nak gtau korang yang kitorg dah sebulat suare nak merakamkan detik terindah kami di tanah nusajaya yang suci lagi murni nih.
wewit!!
tahniah pade nusajaya kerana terpilih untuk menjadi lokasi penggambaran kami.
kami sangat berbesar hati memilih kau sebab aku dah tau mane port yang cantek2 nak rakamkan gambar.
aku harap dengan budget yang tak berape cun iaitu RM150-RM200, kami dapat la gambar yang cun tahap dewa. haha.

No comments:

Post a Comment