Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 14, 2011

+ argh! sudah la ! +

ape nih?

dirasuk hantu ker?

haha. tak la.

sebenarnyer aku agak tertekan ngan diri aku sendiri.

sebab ape?

ntah la, mungkin sebab sekarang ni musim orang ngandung kut.

aku? T_T

aku jerk keguguran.

kawan2 sekeliling aku ramai yang pregnant. dem!




aku saket hati n stress everytime pompuan memboyot2 ni lalu depan mate aku.

ase nak bentis jerk kaki dorang biar die jatuh. huhu. JAHATnyer aku.

takde2. takkan la sampai camtuh sekali,kan.

bebaru ni aku siap tahankan pintu lif tuk pompuan ngandung tau. bek ati,kan?

aku sanggup gune tangan aku yang lembut ni tahan pintu lif,huhu.




korang tau tak ape rase bile ade pompuan ngandung yang bapak belagak dalam hidup korang??

hari2 jumpe aku mesti dialog die " rin, akak gemuk dah kan? ni dah naik, tu dah naik. ish! gemuk la,"

takpun, "eii, rin dah makin kurus. akak ni kain pun dah tak muat tau. perut ni makin naik."




eeeiii, ko ni ngok ke ape?

memang la cemtuh sebab ko ngandung. memang la perut nek.

tapi kau sungguh belagak tak berpatutan, ko belum sebulan pun. saje nak sakitkan hati aku,kan?

takpe, takpe.

Tuhan tu maha Adil.




ish. mungkin aku jerk yang ase die berlagak, mungkin die takde niat pun.

tapi die tau aku gugur n aku penah gtau die aku tensen n jeles ngan orang pregnant.

die bleh plak makin cakap2 hal2 yang annoying. dem!

please la faham keadaan aku even dah over a month but i'm a bit traume y'all! please la.

No comments:

Post a Comment