Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 26, 2011

+ Meh citer pasal azam! +



Selalu tak dengar ayat2 seperti dibawah ;

"Aku berazam tahun ni nak ........."

" Azam aku nak .............."


Bile korang selalu dengar ayat ni?

Semestinyer setiap kali, setiap tahun, every coming new year, tul tak adik2???!!

But, i'm different. <--cakap ngan belagak sambil idung kembang kempis!

Aku tak pernah berazam but always has a wish to do this and that. Practically, every month! haha.

Normalkah aku?! Hopely yes. ;)


Bukan ape sebab aku tak percaye ngan RENEWAL azam setiap tahun ni.

Lagipun, jangke mase setahun tu terlalu lame pade aku dan membuatkan aku tak sungguh2 nak laksanekan azam aku (sbb mase panjang,kan), sbb tu la ramai yang selalu tak dapat jayekan azam dorang dan terpakse plak CARRY FORWARD!

Kalo selalu carry forward je bile la aku nak rase azam terlaksane, kecuali la azam tu memang perlukan jangke mase yang panjang seperti KAHWIN.

Kalo keputusan kawen bleh dilaksanekan dalam mase sebulan, sah la orang tu tak bape rasional,huhu. Hal kawen adelah perkare berat kut tuk di timbang tare. Be Wise!


Setakat ni, sume azam2 aku dapat dilaksanekan dengan jaye dan riang rianyer. haha.

Walaupun sume hal remeh temeh tapi masih lagi penting pade diri kite,tak gitu??

Cume ade satu azam jangke mase pendek aku yang masih terbengkalai, korang nak tau ape?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

MAKAN SUSHI !


I find it very hard to accomplish this one mission, hahaha.

Sebab terbayang camne kunyah makanan yang tak masak, eeeeuuuuuwwww.

Dan, sushi pade aku sangat simple, aku takut tak kenyang plak. <--nampak sgt kuat mentekedarah!

Setiap kali gi jusco, aku pandang jerk kedai sushi dengan berharap satu hari aku akan gagah melangkah masuk ke sane!

Kini, suami aku memang sedaye upaye menyokong sbb setiap kalo gi jusco suami aku akan tanyer, " Nak try makan sushi tak hari ni? ". Huhuhu. Kenape kamu sgt sweet. T_T <--cair!

But, aku memerlukan mase,hihihi. Cam nak gi bugee Jumping jerk,kan?

Ape2 pun, i will do it one day. I'm really sure!


so, ape azam you all? ^^

regards!

No comments:

Post a Comment