Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 12, 2011

+ sunday fever +

huahuahua. sejak kawen ni memang la jarang dapat hang out ngan kengkawan.

bukan sebab suami tak bagi kuar,

tapi sebab kuar ngan suami lebih best! haha.

sumenyer FOC,kan? kan best gtu ;)


so, ahad lepas, aku kuar ngan kengkawan setelah mendapat green 'latern' light dari hubby.

actually nak kuar berempat tapi nana tak bape nak sehat plak.

so, kami dating bertige jelah.

aku, ain othman ngan syela.

syela is someone yang aku baru2 gak kenal. ni first time jumpe in person selalu borak di alam maya jerk. tak sangke plak die lecturer,huhu.


tujuan utama kuar pade ari itu adelah MAKAN.

kenape makan? sebab ia satu aktiviti yang memberikan kelebihan = kenyang perut suke hati + borak2 panjang lebar.

venue : pizza hut, jusco taman U.

hari tu ain blanje sbb cik abang die memang kasik die duit tuk blanje kitorg makan.

so, kalo die tak blanje nnt die dose, bley gtu? haha.

ape2 pun, thanks yek cik ain!

konyang porut den ni ha!


lepas dah reunion gossip girl tu, kami memasing blurr nak gi mane.

erm, last2 decide nak balik la.

then, kitorg pun salam2 n kiss2 tande good bye.

aku offer la nak antar ain othman since umah die jauh kat larkin n kat luar tu ujan.

balik tu, hubby soh beli satay.

oleh kerana satay lum bukak so aku decide la mengheret ain ke angsana.


kat angsana ade pameran pengantin.

wah!! bestnyer--

ase cam berpinar mate tengok deko2 pelamin yang makin lame makin cun.

ase nak kawen lagi sekali,huhu. T_T

makin lame manusia makin kreatif ;)


dan tak sangke plak kat angsana pun jumpe kawan2 lame.

kawan lame yang sgt dirindui, azlina <--penyokong kuat aku dulu *_*

amek2 gambar, jalan2 pusing jap.

then dok minum jap.

oh,ye. kat angsana dah ade 'ciplak'kan donut big apple, huhu. aku pun tertipu.

dari kejauhan, aroma big apple sampai kitorg tak pasan pun sebenarnye name die i donut.

huhu. apelah. dah beli n duduk tinggal nak masuk mulut jerk baru pasan.

aiyak, tapi donut die okay la cume tak seempuk donut big apple!

rindu big apple!


balik, antar ain.

beli satay n terus balik saleng.

home sweet home.


sampai umah, hubby dah tunggu depan pagar.

huhu, rindunyer baru beberape jam tak jumpe.

tak beli pape pun tuk hubby, selalu kuar ade jerk belikan something tuk die :

next time okay.


but, aku realize something.

walau hepi camne pun aku ngan kawan2, aku rase lebih hepi kalo my hubby ade sekali.

adekah aku terlalu angau? haha.

Anuar a.k.a hubby is my very bestest friend i ever had. <--maaf teacher, my english sucks! ;)

i'm lucky i'm in love with my bestfriend -----

thanks hubby sebab bagi kuar ngan kawan2! leb u!

No comments:

Post a Comment