Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 2, 2011

+ Ramadhan Al-Mubarak +

Rindu pade Ramadhan!
Rindu dengan bulan yang penuh ngan azimat dah akhirnyer ia muncul juge, Tuhan memang tak pernah memungkiri janji,kan? Alhamdulillah.
Bulan ni la masenyer tuk mengambil peluang merebut segale pahale yang Allah SWT dah sediakan tuk umatnyer.

Nak cter, tahun ni aku sambut Ramadhan sebagai seorang isteri, lain rasenyer apetah lagi sambut ngan keluarge mentua. Namun, it's a good experiance! Aku suke!!
Sebab kan ngan mak mentua aku sangat manje ye, sume mak sediakan,huhuhu. Time kaseh mak sudi melayan anak menantumu yang pemalas ini. hahaha.
Hari pertame Ramadhan tahun ni, aku tak buat pape pun, serius!! Pemalas giler kau izrin!!
pepagi, aku basuh baju tu pun selepas syok2 membute pas solat subuh!
pas jemur baju aku terus layan internet sambil guling2 malas atas katil. Tengok tibi. Err, asenyer tu jerk yang aku buat seharian ni,huhuhu. Teruk2!! <--camne aku bleh kawen nih??

Ape-ape pun, aku maseh bersyukur kerana Tuhan bagi aku peluang tuk menyambut Ramadhan tahun ni, dan yang lebih manis aku menyambutnyer sebagai seorang isteri. Aku dah kawen upenyer! hahaha.
Aku menharapkan Ramadhan tahun ni mampu memberi 1001 kemanisan dalam hidup aku.

Ya Allah, berkatilah Ramadhanku. Amin!

No comments:

Post a Comment