Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 16, 2012

CATALYST

Salam!
have you guys ever heard of catalyst product??
ala, produk yang tengah hangat dipasaran tuh..*makcik kepoh*
haaa, tau kan??
Produk yang berasaskan bahan2 semulajadi dan yang penting buatan Malaysia!


*klik untuk tumbesaran*

Catalyst ade produce beberape produk kesihatan yang berasaskan bahan2 semulajadi.
Produk yang terlaris dipasaran sekarang ni adelah VIRGIN COCONUT OIL(VCO) yang boleh didapati dalam bentuk softgel atau pun syrup.
Berbeza dengan produk2 minyak kelapa dara yang ada dipasaran, produk dari catalyst ni diperbuat daripada 100% bahan semulajadi.
Insyaalah, tiada kesan sampingan :)

Aku sendiri menggunakan produk VCO ni sejak beberapa bulan,
ternyate hasilnyer sangat menakjubkan!!
Antare hasilnyer;

- kulit lebih bersih, kurang pertumbuhan jerawat
- kulit lebih lembut and moist
- pencernaan lebih bagus *since i have a digestion problem :)*
- terase lebih aktif selepas beberape bulan pengambilan

Insyaallah, aku akan teruskan pengambilan VCO sebagai suplemen sbb ia juga mengandungi zat2 dan vitamin2 yang diperlukan oleh tubuh manusia.
Kalo korang rajin nak search, korang akan jumpe banyak lagi testimoni mereka2 yang menggunakan produk ni. Cayelah! Hargenyer pun berpatutan! *muke menyakinkan*

Lepas dah sekali try dan berpuas hati ngan hasilnyer, aku decide la tuk jadik agen.
So, pade sesape yang berminat nak tau pasal any of catalyst product ni, bleh la email aku ea..
kite bleh sembang2 dan share info :)

adios!

4 comments:

  1. kalo m'dtgkn kebaikan pe salahnyeeeeeeeeee...n x memudaratkannn....sbb aku mmg nk tukar nutox yg skunx nie..mcm xsesuai lakkkkkk....

    ReplyDelete
  2. wahh!! bagus2. setakat ni aku pakai ok jep.
    nanti aku bawak yuk ko ye :)

    ReplyDelete