Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 27, 2012

Now Everybody Wants to Get Married!

Hello guys & girls.. \(^^)/
pejam celik, pejam celik dah nak masuk bulan Mei, kan?
Cepatnyer mase berlalu..
Dah hampir due bulan aku dok kuarters..
Dah due bulan gak aku 'berlatih' memasak tuk somi tercinte..sampai dah expert dah!
*idung kembang kempis*
Dah hampir due bulan jugak aku tak driving..*oh bahagianya hidup ini...*

Knape ngan bulan Mei?
Sebab 01 Mei adelah hari pekerja, so boley la dating kat umah 24jam! hehehe. Eh! bukan tu.
Ape yang lebih havoc adelah, kedatangan kad jemputan kawen yang berduyun2 ke pos box umah..
Alhamdulillah Ya Allah, ramai dah kawan2 aku yang akan mendirikan masjid..
Syukur Tuhan dah permudahkan jodoh mereka.. =)
Ramai jugak yang dah terbukak hatinyer tuk kawen, walaupun memule kate "tak plan lagi la..."
Last2, terkena gak panahan cinte. Tak plan kunun. ceh!
Hei, best tau kawen! hahaha.

Gipun, perkahwinan adelah sesuatu perkara yang baik, knape nak sorok2 plak,kan?
Even ratu kontroversi, Fasha Sandha pun dah kawen hari nih..
Sape tak tau bleh la usha kat sini..fasha sandha sibuk berinai..
Tak ketinggalan Malaysian Sweetheart, Scha & Awal pon sbuk nak kawen gak..kad kawen schawal!

Pade kawan2 yang dah invite secare realiti or maya,
thanks tau!
Mane yang sempat, insyaallah kami datang :)
Semoge persiapan korang berjalan dengan lancar sehingga selesai majlis nnt k!

Nak tips?
Yok bace kat sini..entry aku sebelum ni lelaki vs suami
Hopely dapat la description sal lelaki yang bergelar suami..haha.

ok la korang, nnt aku tulis and share lagi k.
kalo korang rajin, follow la blog aku ea :)
regards!

2 comments: