Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 13, 2012

Dugaan Lagi..

Salam sume..!
Dah lame rasenyer tak upload belog nih,,dah lebih sebulan,,
Rindu rasenyer nak menulis tapi idea kurang,,
tambahan lagi aku dan suami diduga dengan ujian Allah yang besar,,Innalillah~

Dalam setahun, dah dua kali aku keguguran..
sedeh sangat.
Yelah, pasangan mane yang berkahwin tapi tak nak zuriat,kan??
Zuriat tu anugerah Allah yang paling berharge,,
Tapi apekan daye, Tuhan lebih mengetahui ape yang terbaik tuk hambanya..
Kali kedua keguguran ni membuatkan aku lebih tabah menghadapinya..

Bukan kate tak sedih, tapi pengalaman dulu lebih mematangkan,,
kalo dulu aku asik nangis je, kali ni aku lebih rileks.
Bile dah kuar tande2 keguguran tuh memang aku dah berdoa supaya Allah kurangkan kesakitan yang akan aku rasai dan hapuskan segala kedukaan aku,,
Alhamdulillah, Allah Maha Adil. Doa aku dikabulkan.
Kesedihan tu ade namun maseh dapat ku hadapai berbanding dulu..

"Ya Allah, berilah aku peluang untuk memiliki walau seorang zuriat.."

Dalam pade aku kesedihan ni, alhamdulillah, ramai yang menyokong dan memberi semangat.
Terime kasih pade keluarga dan rakan2, lebih2 lagi suami..

Tapi ada jugak yang 'kondem' kami suami isteri..
takpe la, itu kami anggap sebagai angin lalu jep..masuk telinga kanan, kuar telinga kiri :)

Apa2 pun, aku maseh lagi percaye ngan rezeki Allah,,
dan kami maseh lagi berusehe, insyaallah.

Harap2 korang sume dapatlah mendoakan kesihatan kami,
dan mendoakan agar kami diberikan peluang untuk memiliki cahaya mata :)
Saye memang teringin sangat nak ade zuriat sendiri..T_T
Ya Allah, pada kau sahajalah aku meminta..

regards!

No comments:

Post a Comment