Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 10, 2011

+ Joy +





salam sume!!

Happy day! Happy sunshine! <--apekah merepek ni??


Hari ni hari ke 10 kite berpuase, Alhamdulillah..

Pade yang diberikan kesempatan tuk berpuase penuh tuh, manfaatkan la yerk.

Bagi wanita2 sejati, kamu tak bleh la dapat full puase, ye tak?? eheh!

Ingat tak dulu2 kalo puase penuh dapat ganjaran duit raye?? Ha,,best,kan? kan?

Dulu, time belum akil baligh bleh la dapat 30hari full then dapat la duit raye RM30 = singgit sehari. Berbaloi2!!


But, tu dulu. Tak faham makne sebenar Ramadhan.

Makne Ramadhan pade budak2 adelah, pose penuh dapat duit raye lebih then dapat raye men bunga api, haha.

Tapi, tu la care mak ngan ayah kite nak galakkan kite puase,kan?? Dan, akhirnyer kite pandai pun berpuase!

Bile dah besar ni, skop Ramadhan adelah lebih besar daripade itu. Bukan hanye ganjaran wang semate2 ye.

Ianya lebih dari tuh, mencari keredhaan Allah. Mencuri sedikit keberkatan Ramadhan.

Ganjaran pahala la yang kite kejar sekarang. Alhamdulillah!


Cakap pasal ganjaran, setelah 10hari berpuase aku dapat dah ganjaran gajet! weeeee~

Setelah berhempas pulas buat kajian dan survey, maka aku sambar la satu SAMSUNG GALAXY TAB!

Bukan ape, phone lame aku encik SAMSUNG JET tu adelah problem la, menci tau. Padahal aku sayang die sebab die white edition, aku suke white2 ni tampak pure dan suci jerk,eheh!

Then, setelah encik SAMSUNG JET buat problem, aku pun merajuk la, terpakse pakai tepon encik suami sementare, adik beradik samsung gak, SAMSUNG OMNIA PRO.


Pas dah lame meminjam, yang lebih kurang dah macam harte sendirik, aku pun membelikan diri sendiri sebuah gajet mase depan, hahaha. Well, pade aku market GALAXY TAB ni sangat meluas lebih2 lagi di support oleh ANDROID. Mase aku nak beli ni pun, stock dah nak abes! Naseb dapat sebijik kalo tak aku bako kedai celcom tuh, hahaha.

Pade korang yang maseh tercari2 phone and usefull long term gadjet, pakai la SAMSUNG GALAXY TAB.

It's worth it, you know! Only RM1599. Grab it now!




A pix of my ex-boyfie with his new born daughter!!

Nak cakap ape pasal gambar kat atas??

It is so lovely seeing a man, whom i adore cuddling with his baby, so sweet! Jatuh cinte ngan beckham balik la cenggini,huhuhu.

Introducing, our baby HARPER SEVEN. Eh! Not 'ours', lupe lak kawen ngan Anuar, eheh.

Ok2, ni la anak pompuan tunggal pasangan David & Victoria Beckham. HARPER SEVEN namenyer, walaupun bername pelik dan aneh but she look cute sgt2. Bertambah cute lagi ngan kehadiran beckham dalam gambar tu yer,, Ape2 pun, tahniah to both of them!! Semuge kami pun mendapat anak secumel HARPER.


Semuge korang pun mendapat ganjaran di bulan Ramadhan ni!!

regards!

No comments:

Post a Comment