Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 26, 2011






Salam Ramadhan, Salam Eid Mubarak sumer!!

Hari ni dah bermud raye kan?

kat opis aku ni dah 2,3 hari tak buat keje sebab sibukkan nak beraye, eheh!

Opis dah macam bazaar raye, ngan kirai bajunyer. Ngan aneka kueh muih raye sume dok tayang atas meja.

Meriah sungguh! Best2. hehe.

Sungguhpun begitu, aku sedih sket sebab pagi raye tak dapat sambut ngan mama ;(

Yelah, aku dah kawen dan tahun ni husband aku amek turn tuk ade ngan famili die di pagi raye.

Walau bagaimane pun, tengari tu balik gak raye ngan famili aku. Alhamdulillah.

Naseb dapat jodoh dekat2 jerk, dapat la lari2 time raye nnt.

Selalu aku ase bodoh bile orang gaduh laki bini sebab nak balik beraye, huhu. Tahun ni turn aku plak merasai.

Tapi kitorang takde la gaduh sgt pun, cume encek hubby ni ntah ape yang tak puas hatinyer ngan plan raye.

Memule plan, kate ok. Malam tadi tetibe plak byk arguenyer ;( Ape la. Tak faham eden.

Aku bukan ape, cume perlukan a bit of his consideration. Sebab aku sedeh sebab umah mama langsung tak kemas2 lagik. Kitorang cume beria2 kemas umah mak ritu. Mintak sket keadilan ye encek hubby :)


Walau ape pun, aku bersyukur sebab Tuhan bagi aku peluang tuk menyambut Ramadhan dan Raye sebagai seorang isteri, Alhamdulillah.

Semoge rumah tangge aku senantiase harmoni dan berkekalan.

Dan juga cepat2 dikurniakan zuriat. :)

No comments:

Post a Comment